Czy empatia w biznesie jest możliwa? 18 czerwca 2016 zapraszamy na szkolenie, które pozwoli Ci rozwinąć umiejętność skutecznej, empatycznej komunikacji w biznesie.
Aby skutecznie współdziałać, najpierw warto drugą osobę zrozumieć. Dopóki nie zrozumiesz sytuacji Twojego pracownika, czy Twojego klienta, nie będziesz w stanie skutecznie z nim współpracować, czy pomóc mu w rozwiązaniu jego kluczowego problemu. Aby opanować skuteczną komunikację, nie wystarczy znajomość różnych technik. Kluczowe jest zbudowanie umiejętności empatycznego słuchania. Empatia pomaga zrozumieć potrzeby klientów, co ułatwia proces sprzedaży i jest niezbędna w sprawnym zarządzaniu zespołem.
Łatwiejsza współpraca z innymi, skuteczniejsze delegowanie zadań, większa motywacja w zespole oraz lepszy kontakt z klientami to tylko niektóre korzyści, które mogą wypłynąć z udziału w tym warsztacie.
18 czerwca 2016, godz. 10:00 – 13:30
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości i Inicjatyw Lokalnych Bizoon
Legionowo, ul. Jagiellońska 13a, piętro I, lok. 9 i 10
Aby się zapisać należy wysłać wiadomość na adres: kontakt@empathicway.pl oraz opłacić udział na niżej podane konto:
Empathic Way Magdalena Malinowska
53 1140 2004 0000 3602 4620 7037
W tytule przelewu prosimy wpisać „18.06.2016 Legionowo” oraz podać swoje imię i nazwisko.
W związku z warsztatową formą zajęć, ilość miejsc jest ograniczona. Przy rezerwacji miejsca bierzemy pod uwagę kolejność wpłaty zaliczki.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz więcej szczegółowych informacji zachęcamy do kontaktu mailowego: kontakt@empathicway.pl.
Magdalena Malinowska oraz Małgorzata Sobiesiak https://www.empathicway.pl/o-nas/
UWAGA – DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH (MIN. 8 OSÓB) MOŻLIWOŚĆ USTALENIA INDYWIDUALNEGO TERMINU.